wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Zwroty i reklamacje
Kontakt
  • BioDar Dorota Flaga
    Konarzyce, ul. Łomżyńska 210
    18-400 Łomża
    www.biodar.com.pl
    NIP: 7181915071
  • E-mail:gospodarstwo@biodar.com.pl
  • Telefon508-571-345
  • Godziny działania sklepupon - pt: 8.30 - 16.30
Ankieta

Powierzchnia Twoich upraw zapylanych przez murarkę ogrodową


Statystyka
  • Ilość produktów: 125
  • Ilość kategorii: 17
  • Ilość promocji: 0
  • Ilość nowości: 3
  • Aktualnie klientów na stronie: 10
  • Sklep odwiedziło: 269032 klientów
Nowości w sklepie

Zwroty i reklamacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY - ZWROT TOWARU


Dokonując zakupu w sklepie internetowym sklep.biodar.com.pl masz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Możesz dokonać zwrotu całego lub części zamówienia. Pamiętaj, że zwracany towar musi być pełnowartościowy.

Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, powiadom nas o swojej decyzji w ciągu 14 dni od odbioru zamówienia. Możesz nam ją przekazać wysyłając odpowiedni formularz na adres gospodarstwo@biodar.com.pl, a zwracane towary (wraz z formularzem) wysłać na nasz adres.

Po otrzymaniu od Ciebie towarów wraz z formularzem odstąpienia od umowy, w ciągu 14 dni dokonamy zwrotu wpłaconych środków. Zwrócimy je stosownie do sposobu płatności jaki wybrałeś na etapie składania zamówienia, tj.:
  • na numer konta (lub karty), za pomocą którego dokonałeś zapłaty za zamówienie – jeśli zamówienie było opłacone z góry,
  • na numer konta, który wskazałeś na formularzu zwrotu – jeśli zamówienie było opłacone przy odbiorze.

 

Uwaga:

W określonych przypadkach, wskazanych w Regulaminie, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
 

 

Wzór formularza odstąpienia od umowy:
formularz odstąpienia od umowy


Wypełniony formularz prosimy wysłać na adres mailowy gospodarstwo@biodar.com.pl, a zwracane towary (wraz z formularzem) prosimy odesłać na nasz adres.

 

REKLAMACJE


Dokładamy wszelkich starań, by sprzedawane przez nas produkty były najwyższej jakości, a zakupy w naszym sklepie zawsze satysfakcjonujące. Jeśli jednak zdarzy się, że zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości w funkcjonowaniu zakupionych produktów, proponujemy poszukać przyczyn zaistniałego problemu i podjąć próbę jego rozwiązania, zanim jeszcze zdecydujesz się na dokonanie zgłoszenia reklamacji. Upewnij się, czy produkt został zamontowany lub użyty zgodnie z załączoną do niego instrukcją montażu/obsługi. Być może instrukcja wskaże możliwe sposoby rozwiązania napotkanych problemów.

 

Jeśli wyjaśnienie nieprawidłowości jest niemożliwe do podjęcia lub nie przyniosło zadowalających rezultatów, produkt jest wadliwy, lub nie spełnia warunków zawartej umowy, prosimy o kontakt z Działem Reklamacji pod adresem gospodarstwo@biodar.com.pl.

Podstawowe zasady jakimi się kierujemy znajdziesz w regulaminie sklepu internetowego BioDar.

Aby złożyć reklamację wypełnij odpowiedni formularz i odeślij go do nas na adres gospodarstwo@biodar.com.pl.
Skontaktujemy się z Tobą po rozpatrzeniu reklamacji.

 

Dla każdej pozytywnie rozpatrzonej reklamacji – zgodnie z Twoim wyborem wymienimy towar na wolny od wad, zwrócimy środki, naprawimy towar lub obniżymy jego cenę, chyba że naprawa lub wymiana na nowy będą niemożliwe lub wymagać będą nadmiernych kosztów (np. jeśli nakład zakupionego przez Ciebie towaru zostanie wyczerpany). W tym ostatnim przypadku masz prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy.

Reklamowane towary (wraz z formularzem) należy odesłać na nasz adres po i w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

 

Wzór formularza reklamacyjnego:


Formularz reklamacyjny


PLIKI DO POBRANIA

Regulamin sklepu internetowego BioDar

Formularz odstąpienia od umowy

Formularz reklamacyjny

 

Przejdź do strony głównej
Nasze nowości
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu