wyszukiwanie zaawansowane
» Zasady wysyłki i dostawy

Kontakt

  • BioDar Dorota Flaga
    Konarzyce, ul. Łomżyńska 210
    18-400 Łomża
    www.biodar.com.pl
    NIP: 7181915071
  • E-mail:gospodarstwo@biodar.com.pl
  • Telefon508-571-345
  • Godziny działania sklepupon - pt: 8.30 - 16.30 sob 10.00 - 14.00

Ankieta

Rodzaj Twoich upraw zapylanych przez murarkę ogrodową

  • Jabłoń
  • Grusza
  • Czereśnia/Wisnia
  • Śliwa
  • Porzeczka czarna
  • Porzeczka czerwona
  • Truskawka
  • Agrest
  • Aronia
  • Inne

Statystyka

  • Ilość produktów: 44
  • Ilość kategorii: 8
  • Ilość promocji: 12
  • Ilość nowości: 12
  • Aktualnie klientów na stronie: 1
  • Sklep odwiedziło: 1046 klientów
Informujemy, że ze względu na ferie zimowe wysyłki towarów zamówionych w terminie
22-30 stycznia mogą być opóźnione.
Przepraszamy za zaistniałą niedogodność.
Pozostała funkcjonalność sklepu pozostaje bez zmian.

Zasady wysyłki i dostawy

WARUNKI DOSTAWY


  1. Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 2) lub w innym terminie ustalonym z Kupującym, w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
  2. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami (zamówienie jest wtedy rozbijane na kilka zamówień i doliczana jest opłata za dodatkowe wysyłki) lub też dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.
  3. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
  1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia złozenia zamówienia
  1.  Zamówienia dostarczamy na terenie Polski oraz Europy.
  2. Przesyłki dostarczamy w dni robocze.
  3. Czas potrzebny na dostarczenie przesyłki liczony jest od momentu wysłania zamówienia z magazynu, do momentu dostarczenia przesyłki pod wskazany adres. Jest to szacunkowy czas podany przez przewoźnika.
  4. W przypadku wagi zamówienia przekraczającej maksymalną wagę dla wybranej formy wysyłki zamówienie zostanie wysłane w kilku paczkach.

 

UWAGA!

 

Sprawdź przesyłkę przy odbiorze w obecności kuriera. Jeśli stwierdzisz jakąś nieprawidłowość (otwarta przesyłka, zniszczona itp) zgłoś to od razu kurierowi i poproś o formularz reklamacyjny i podpis na nim. Niektórzy przewoźnicy nie uwzględnią reklamacji bez wypełnionego formularza reklamacyjnego wypełnionego w obecności kuriera.


Przesyłki zawierające żywe owady lub zwierzęta wysyłamy tylko na początku tygodnia (poniedziałek i wtorek), żeby uniknąć przetrzymania przesyłki przez przewoźnika podczas weekendu.

 

OPCJE DOSTAWY



DOSTAWA ZAMÓWIEŃ Pocztą polską
 

Twoje zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany przez Ciebie adres (na terenie Polski) przez listonosza lub kuriera Poczty Polskiej. W przypadku przesyłek przekraczających wymiary dla skrzynek pocztowych dostawca zostawi awizo informujące o możliwosci odbioru przesyłki w najbliższej placówce pocztowej.

 

  • Przesyłki zawierające same żywe zwierzęta lub rośliny wysyłamy przesyłkami priorytetowymi do przewozu zwierząt lub roślin.
  • Czas dostawy przesyłki priorytetowej to przeciętnie 1 - 2 dni robocze.

Koszt przesyłki priorytetowej jest zależny od wagi zamówienia.

  • Czas dostawy przesyłki ekonomicznej to przeciętnie  2 - 4 dni robocze.

Koszt przesyłki ekonomicznej jest zależny od wagi zamówienia.

 

Uwaga!

Jeśli przesyłka zawiera owady lub rośliny prosimy o jak najszybsze odebranie przesyłki i umieszczenie jej w odpowiednich warunkach.



DOSTAWA ZAMÓWIEŃ KURIEREM
 

Twoje zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany przez Ciebie adres (na terenie Polski) przez kuriera DPD.

Przesyłki są doręczane we wszystkie dni robocze w ciągu 2 dni roboczych od dnia wysyłki.

Status doręczenia zamówienia możesz monitorować klikając na numer listu przewozowego, który otrzymasz w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia z magazynu. Z systemu monitoringu zamówienia możesz skorzystać w dniu wysyłki po godzinie 18:00.

Kurier podejmie do 2 prób doręczenia zamówienia. Dla Państwa wygody, w przypadku nieobecności pod adresem podczas próby dostawy, przesyłka może trafić do pobliskiego punktu odbioru firmy kurierskiej. Aby odebrać zamówienie z punktu odbioru firmy kurierskiej, należy okazać ważny i oficjalny dokument tożsamości.

 

Ważne:

  • Czas dostawy przesyłki priorytetowej to przeciętnie 1 - 2 dni robocze.
  • ​​​​​​Czas, w jakim firma kurierska podejmie próbę doręczenia zamówienia na wskazany przez Ciebie adres, to 1 dzień.
  • Kurier podejmie do 2 prób doręczenia.
  • Na odbiór zamówienia z punktu odbioru firmy kurierskiej masz 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie zwrócone do magazynu sklepu BioDar.
  • Kurier dostarcza zamówienia w dni robocze, od poniedziałku do piątku.

 

DOSTAWA ZAMÓWIEŃ POZA GRANICAMI POLSKI


Twoje zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany przez Ciebie adres (na terenie Europy przez kuriera DPD lub Pocztę Polską, forma dostawy uzależniona od zawartości i gabarytów przesyłki).

Przesyłki są doręczane we wszystkie dni robocze w ciągu 3-10 dni od dnia wysyłki, zależnie od kraju dostarczenia.

Status doręczenia zamówienia możesz monitorować klikając na numer listu przewozowego, który otrzymasz w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia z magazynu. Z systemu monitoringu zamówienia możesz skorzystać w dniu wysyłki po godzinie 18:00.

 

Ważne:

  • czas, w jakim firma kurierska podejmie próbę doręczenia zamówienia na wskazany przez Ciebie adres, to 3-10 dni zależnie od kraju dostarczenia
  • Kurier podejmie 2 próby doręczenie zamówienia.
  • na odbiór zamówienia z  lokalnego magazynu przewoźnika masz 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie zwrócone do magazynu merlin.pl.
  • Kurier dostarcza zamówienia w dni robocze, od poniedziałku do piątku.

 


Przejdź do strony głównej

Promocje

Polecamy