wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Zasady wysyłki i dostawy
Kontakt
  • BioDar Dorota Flaga
    Konarzyce, ul. Łomżyńska 210
    18-400 Łomża
    www.biodar.com.pl
    NIP: 7181915071
  • E-mail:gospodarstwo@biodar.com.pl
  • Telefon508-571-345
  • Godziny działania sklepupon - pt: 8.30 - 16.30
Ankieta

Rodzaj Twoich upraw zapylanych przez murarkę ogrodową

  • Jabłoń
  • Grusza
  • Czereśnia/Wisnia
  • Śliwa
  • Porzeczka czarna
  • Porzeczka czerwona
  • Truskawka
  • Agrest
  • Aronia
  • Inne

Statystyka
  • Ilość produktów: 76
  • Ilość kategorii: 14
  • Ilość promocji: 12
  • Ilość nowości: 19
  • Aktualnie klientów na stronie: 1
  • Sklep odwiedziło: 16648 klientów

Zasady wysyłki i dostawy

Warunki dostawy

czas DOSTAWY


  1. Produkt zostanie wysłany w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 2) lub w innym terminie ustalonym z kupującym, w sposób wybrany przez klienta podczas składania zamówienia.
  2. W przypadku zamówienia produktów o różnych terminach dostawy, klient ma możliwość żądania dostarczenia produktów częściami (zamówienie jest wtedy rozbijane na kilka zamówień i doliczana jest opłata za dodatkowe wysyłki) lub też dostarczenia wszystkich produktów po skompletowaniu całego zamówienia.
  3. Przygotowanie towarów do wysyłki rozpoczyna się:
  1. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - w dniu uznania rachunku bankowego sprzedawcy,
  2. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności za pobraniem – w dniu złozenia zamówienia.
  1. Dostawa towarów odbywa się na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz innych krajów. W przypadku, gdy przepisy Rzeczpospolitej Polskiej, wybranego kraju dostawy, wybranych przez Sprzedawcę przewoźników lub przepisy międzynarodowe uniemożliwiają realizację umowy, poinformujemy Cię o tym mailowo po otrzymaniu wypełnionego formularza zamówienia. Kupujący może zmienić adres dostawy lub zdecydować o modyfikacji lub anulowaniu zamówienia - w takim przypadku Umowę Sprzedaży uważa się za niezawartą. Punkt ten dotyczy głównie przesyłki żywych zwierząt, w tym kokonów owadów.
  2. Przesyłki dostarczamy w dni robocze.
  3. Czas potrzebny na dostarczenie przesyłki liczony jest od momentu wysłania zamówienia z magazynu, do momentu dostarczenia przesyłki pod wskazany adres. Jest to szacunkowy czas podany przez przewoźnika.

 

 

KOSZTY I FORMY DOSTAWY


DOSTAWA ZAMÓWIEŃ Pocztą polską

Twoje zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany przez Ciebie adres przez listonosza, kuriera. W przypadku przesyłek przekraczających wymiary dla skrzynek pocztowych dostawca zostawi awizo informujące o możliwosci odbioru przesyłki w najbliższej placówce pocztowej.

Przesyłki zawierające same żywe zwierzęta lub rośliny wysyłamy przesyłkami priorytetowymi do przewozu zwierząt lub roślin.

Czas dostawy przesyłki priorytetowej w granicach Polski to przeciętnie 1 - 2 dni robocze.

Koszt przesyłki priorytetowej jest zależny od wagi zamówienia.

Czas dostawy przesyłki ekonomicznej w granicach Polski to przeciętnie 2 - 4 dni robocze.

Koszt przesyłki ekonomicznej jest zależny od wagi zamówienia.

 

 


DOSTAWA ZAMÓWIEŃ KURIEREM

Twoje zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany przez Ciebie adres (na terenie Polski) przez kurier.

Koszt przesyłki jest zależny od miejsca dostarczenia i wagi zamówienia.

.Kurier podejmie do 2 prób doręczenia zamówienia. Dla Państwa wygody, w przypadku nieobecności pod adresem podczas próby dostawy, przesyłka może trafić do pobliskiego punktu odbioru firmy kurierskiej. Aby odebrać zamówienie z punktu odbioru firmy kurierskiej, należy okazać ważny i oficjalny dokument tożsamości.

 

 

DOSTAWA ZAMÓWIEŃ POZA GRANICAMI POLSKI


Twoje zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany przez Ciebie adres (na terenie Europy przez kuriera lub Pocztę Polską, forma dostawy uzależniona od zawartości i gabarytów przesyłki).

Przesyłki są doręczane we wszystkie dni robocze w ciągu 3-10 dni od dnia wysyłki, zależnie od kraju dostarczenia.

 

Ważne:

• Kurier podejmie 2 próby doręczenie zamówienia.

• W przypadku nieobecności odbiorcy klient ma 7 dni na odbiór zamówienia z lokalnego magazynu przewoźnika. Po tym czasie zamówienie zostanie zwrócone do magazynu BioDar.

.


 

UWAGA:

  1. Sprawdź przesyłkę przy odbiorze w obecności kuriera. Jeśli stwierdzisz jakąś nieprawidłowość (otwarta przesyłka, zniszczona itp) zgłoś to od razu kurierowi i poproś o formularz reklamacyjny i podpis na nim. Niektórzy przewoźnicy nie uwzględnią reklamacji bez wypełnionego formularza reklamacyjnego wypełnionego w obecności kuriera.
  2. Jeżeli charakter przedmiotu Umowy nie pozwala na podanie w momencie wypełniania Formularza Zamówienia ostatecznej metody dostawy, w formularzu Zamówienia zostanie umieszczona "Indywidualna metoda wysyłki". Po otrzymaniu wypełnionego formularza zamówienia zweryfikujemy, czy zamówiony towar może zostać wysłany do kraju dostawy wybranego w formularzu zamówienia i jakie są możliwe sposoby wysyłki. Zostaniesz poinformowany e-mailem o możliwych metodach dostawy i cenach. Zależnie od przepisów prawnych mogą być wymagane od Ciebie dodatkowe informacje, takie jak np. numer zerejestrowanej hodowli, w przypadku wysyłki żywych zwierząt. Zamówienie zostanie uznane za zrealizowane w momencie zaakceptowania przez Ciebie jednej z proponowanych metod wysyłki i wypełnienie ewentualnych dodatkowych zobowiązań wynikających z przepisów prawnych, co musi zostać wyrażone w e-mailu wysłanym na nasz adres.
  3. Przesyłki zawierajace żywe owady lub zwierząta wysyłamy tylko na początku tygodnia (poniedziałek i wtorek), żeby uniknąć przetrzymania przesyłki przez przewoźnika podczas weekendu.
  4. Jeśli przesyłka zawiera owady lub rośliny prosimy o jak najszybsze odebranie przesyłki i umieszczenie jej w odpowiednich warunkach
  5. W przypadku wagi zamówienia przekraczającej maksymalną wagę dla wybranej formy wysyłki zamówienie zostanie wysłane w kilku paczkach.
  6. Status przesyłki zamówienia możesz monitorować podając numer listu przewozowego na stronie kuriera. Numer ten otrzymasz w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia ze sklepu.

Tu możesz sprawdzic status przesyłki:

Dla kuriera DPD: https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

Dla Poczty Polskiej: https://emonitoring.poczta-polska.pl/

.

 

 

 


Przejdź do strony głównej
Promocje